Eindelijk is het zover, het EK staat voor de deur! En wat is er leuker dan hier samen van te genieten? Daarom kunt u bij Expert Nijkerk meedoen met een Expert EK-poule. Dit kan individueel, per team, of zelfs met de hele club. Hoe u ook meespeelt, iedereen die meedoet maakt kans op mooie prijzen.

Graag nodigen wij jullie uit om met ons mee te spelen. Meld u aan via ek.expert.nl, voorspel de uitkomsten van de wedstrijden en scoor mooie prijzen. Meespelen is gratis en een mooie manier om met z’n allen het EK nog intenser te beleven.

Wij zien uw aanmelding graag verschijnen. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om een berichtje te sturen via nijkerk@expert.nl. Wij helpen u graag verder.