Inmiddels is de Grote Clubactie alweer een aantal weken van start gegaan, inmiddels hebben wij al 50% van ons doel behaald met de online loten verkoop! Dat is een groot compliment aan alle verkopende leden en ga vooral zo door. Heb je nog geen loten verkocht? Ga dan snel aan de slag en zorg dat we ons doel voor 100% behalen!

Van iedereen wordt verwacht dat hij/zij minimaal 5 (online) loten verkoopt. Hiervoor heb je een verkoopboekje gekregen, een QR-code en/of een persoonlijke verkooplink! Geen link ontvangen? Vandaag wordt deze (nogmaals) verzonden naar alle Spartanen, check eventueel ook je spam!

Huidige tussenstand kangoeroes tot en met B-jeugd
1. – Femke uit de F1 (45 loten verkocht)
2. – Stijn uit de D1 (42 loten verkocht)
3. – Boaz uit de E1 (36 loten verkocht)

Huidige tussenstand A-jeugd en senioren
1. – Wouter uit het 1ste (45 loten verkocht)
2. – Dennis uit het 3de (36 loten verkocht)
3. – Anouk ui het 3de (26 loten verkocht)

Prijzen winnen!

Hard werken, wordt beloond! Daarom zijn er prijzen weg te geven aan leden die de meeste loten verkopen:

1. Bij 10 of meer verkochte loten ontvang je van Dennis van Sluijs de ‘broodje van de week’ voucher, te besteden in onze kantine (vanaf het moment dat deze weer opent).
  2. Bij 20 of meer verkochte loten ontvang je van Dennis van Sluijs de 20-loten-voucher, waar leuke acties op staan (ontvangst per mail aan het einde van de Grote Clubactie).
  3. 40 loten of meer verkocht? Schrijf je in voor de landelijke Kids-verkoopwedstrijd en maak kans op gave prijzen, zoals een Nintendo Switch als hoofdprijs!
  4. Verkoop je als team meer dan 100 loten? Geef je dan op voor de landelijke Masita Teamprijs en maak kans op een waardebon t.w.v. €2000,-.
  5. Doe mee aan de social media actie van de Grote Clubactie en maak kans op een Nintendo Switch. Kijk snel op https://www.clubactie.nl/lotenverkopers/win-acties/#social-media-actie!
  6. Bij de verkoop van een super lot krijgt een team of de verkoper een gratis teamschaal bittergarnituur.
  7. De drie personen met de meeste verkochte loten maken kans op prachtige prijzen die beschikbaar zijn gesteld door Expert Nijkerk (voor kangoeroes t/m B-jeugd).
  8. De Spartanen uit de A-jeugd en senioren maken voor iedere 15 loten die ze verkopen één keer kans op een lunchbon t.w.v. €32,50.

Verkoopboekje inleveren?
In verband met het sluiten van het clubhuis is het niet mogelijk om het verkoopboekje in te leveren bij Sparta. Boekjes kunnen op de Smidshof 2a door de brievenbus worden gedaan.

Vragen of een nieuw verkoopboekje?
Stuur een mail naar Dennis via: dvsluijs@spartakorfbal.nl.