De meeste Spartanen moeten nog vakantie krijgen, maar graag maken wij jullie attent op de startdag 2019. Deze gaat plaatsvinden op zaterdag 31 augustus en het belooft een leuke dag te worden! De dag starten we met een clinic en oefenwedstrijden (programma volgt*) voor de jeugd. Aansluitend is er tijd om lekker te lunchen en de selectie voor 2019-2020 toe te juichen tijdens het voorstellen!

Daarna is het tijd om spelletjes te spelen, of bijvoorbeeld geheel in het thema ‘Cowboys en Indianen’ een rondje met paard en wagen te rijden. Voordat jullie onze selectie komen aanmoedigen nog even snel jezelf laten schminken en dan kan de dag niet meer stuk.

Na de wedstrijd van Sparta 1 sluiten wij de dag af met een gezellige barbecue voor iedereen! Deze zal worden verzorgd op basis van inschrijving, meer informatie volgt op de website.

*Alle jeugd- en seniorenteams die niet meedoen aan de clinic hebben deze dag een oefenwedstrijd, programma volgt zo spoedig mogelijk!

Voor nu een fijne vakantie en tot de 31ste!

Organisatie Sparta startdag