Hey spelers, trainers, coaches, ouders, vrijwilligers en alle anderen geïnteresseerden!

Zaterdag 31 augustus is de Startdag van Sparta en natuurlijk zijn jullie allemaal de hele dag welkom. Het programma is dag vullend, met een clinic, oefenwedstrijden en spelletjes voor een ieder. Rond de klok van 12 uur wordt de selectie van 2019-2020 aan jullie voorgesteld, waarna zij om 14.00 en om 15.15 oefenwedstrijden spelen tegen de selectie van Devinco.

Aansluitend nodigen wij jullie uit om gezellig wat te blijven drinken bij Sparta en aan te sluiten bij de BBQ. Vanaf 17.00 zal de volledig verzorgde BBQ van start gaan voor iedereen die zich heeft aangemeld! De BBQ is inclusief verschillende soorten vlees, salades en brood. Ook borden, bestek en BBQ’s zijn geregeld, het enige wat je zelf nog moet doen is BBQ’en!

De kosten voor de BBQ zullen maximaal 15 EURO zijn. Dan krijg je alles wat hierboven is beschreven en waar mogelijk een GRATIS drankje van Sparta!

Hoe moet ik me aanmelden?

Aanmelden doe je door 15 EURO over te maken naar NL30RABO0147407893 t.n.v. D. van Sluijs.

Vermeld in de beschrijving jouw volledige naam of de naam voor wie je betaald. Betaal je voor meerdere personen vermeld dan alle namen die willen BBQ’en.

Aanmelden kan tot maximaal 26 augustus.

Het Startdag comité ontvangt jullie graag de 31ste!