Vrijwilligers,

Nog even en dan is het korfbalseizoen alweer ten einde. Een seizoen met veel hoogtepunten en mooie momenten. Wij willen jullie als vrijwilligers bedanken voor jullie inzet en betrokkenheid binnen onze vereniging!

Daarom nodigen wij jullie van harte uit voor een gezellige vrijwilligersavond op donderdag 18 juni. Er staat een hapje en een drankje voor jullie klaar Na het eten staat er nog een leuke activiteit op het programma. Het programma is als volgt:
18:15 uur: Inloop
18:30 uur: Eten
20:15 uur: Start borrel

Meld je hier aan!

Kun je pas na het eten aansluiten? Geen probleem! Geef dit aan in het formulier.
Wij hopen jullie allemaal de 18e te zien!

Inschrijven kan tot en met zaterdag 13 juni!