Beste Spartanen,

Het nieuwe seizoen gaat van start! We hopen dat iedereen een fijne vakantie heeft gehad en zin heeft om met veel energie te starten aankomende week. In dit bericht vind je alle informatie over trainingstijden, teamindeling, ouderavonden en kleding.

Trainingstijden, oefenwedstrijden en startdag
Deze week starten de trainingen voor iedereen. De trainingstijden zijn te vinden via deze link. Op zaterdag 27 augustus zijn er oefenwedstrijden gepland (de tijden vind je hier) en op zaterdag 3 september is de startdag. Meer informatie daarover vind je hier. Vanaf 10 september start de competitie. In de app van het KNKV kunnen de wedstrijden worden opgezocht. Om in te loggen gebruikt u het emailadres waarmee het jeugdlid is ingeschreven.

Afgelopen week zijn alle groepsapps voor de jeugd aangemaakt en daarin is al veel informatie gedeeld. Mocht je als ouder niet zijn opgenomen in een groepsapp, mail dan naar jtc@spartakorfbal.nl dan lossen we dat op.

Ouderavond
Er worden voor de jeugdteams C tot en met F ouderavonden georganiseerd. Een leuk moment voor of na de training om de andere ouders en de trainers te leren kennen. Daarnaast is er ruimte om afspraken te maken en vragen te stellen. Vraag de trainers van het team van uw kind wanneer het plaatsvindt.

Teamindeling junioren
Na de publicatie van de teamindeling in juni zijn er nog wijzigingen geweest. We beginnen de competitie met de volgende teams.

Mocht je vriendjes of vriendinnetjes hebben die ook willen korfballen, dat kan! Ze kunnen via de website/nieuwe leden zich aanmelden om 3x mee te trainen. We willen het meetrainen in bestaande teams zoveel mogelijk voorkomen dus neem ze niet mee naar je eigen training, maar verwijs ze naar de website.

Teamindeling senioren
Informatie over de indeling van de senioren vind je hier.

Kleding junioren
De kleding voor de junioren kan opgehaald worden! Om het iedereen zo eenvoudig mogelijk te maken, is het kledinghok open voor, tijdens of na de trainingen, nl.:

• Woensdag 24 augustus 18.30 – 20.00 uur
  • Donderdag 25 augustus 18.30 – 20.00 uur

Let op: Spelers van de A1, B1 en C1 dienen hun kleding individueel op te halen. Van alle overige jeugdteams is het de bedoeling dat de trainer, teamleider of coach de team tas ophaalt en de kleding binnen het team uitdeelt. In de team tas is een overzicht toegevoegd waarop alle opgegeven maten zijn weergegeven. Sommige leden hebben geen maten doorgegeven, hiervoor is een inschatting gemaakt.

Kleding senioren
– De kleding voor S5 is nieuw en kan opgehaald worden op bovenstaande momenten.
– De kleding voor S3 en S4 is dezelfde kleding als vorig seizoen. Vanuit de team tas dient geïnventariseerd te worden wat wel/niet past en op basis hiervan kunnen we nieuwe kleding bijbestellen.
– De kleding voor S1/S2 is besteld maar nog niet binnen door drukte bij de leverancier. Vanuit de kledingleverancier/drukker is bevestigd dat de kleding voor 3 september wordt afgeleverd. Als de kleding eerder binnenkomt, zal deze z.s.m. worden uitgedeeld.

Op dit moment ligt de prioriteit van kledinguitgifte bij de junioren en senioren. Trainers e.d. van o.a. de selectie volgen in een volgende fase.

Geen maten doorgegeven?
Leden die na 1 augustus jl. alsnog hun kleding hebben ingeleverd, maten doorgeven of een wijziging doorgeven moeten rekening houden met levertijden van ongeveer 6 weken na de start van het seizoen op 3 september.

Voor vragen, opmerkingen of suggesties, graag de leden van de kledingcommissie niet persoonlijk benaderen via mail en/of whatsapp, maar een mail te sturen naar kledingcommissie@spartakorfbal.nl

We wensen iedereen heel veel plezier en succes in het nieuwe seizoen.

Groeten de Kledingcommissie en de Jeugd Technische Commissie (Alize, Ilse, Lars, Marleen, Pim, Tom en Joyce)