Wij zijn dankbaar dat jullie in de coronatijd onderdeel van de club zijn gebleven! Wij kijken uit naar het nieuwe seizoen waar we weer veel mooie wedstrijden en clubmomenten kunnen meemaken. Als dank hebben wij een presentje voor jullie.

Zaterdag 19 juni bestaat de gelegenheid je presentje op te halen bij onze vereniging. Elk jeugdlid (t/m 18 jaar oud) speelt die dag een wedstrijd & ben je al op het complex! Jouw trainer is op de hoogte en zorgt dat jij een presentje krijgt.

Voor de senioren geldt dat er contact wordt gelegd met het team en wordt geregeld dat het presentje bij jou terecht komt.

Dit presentje wordt je cadeau gedaan door Sparta. Voor praktische vragen, neem contact op met Hanneke van den Brom (06-44019658) of Wouter van den Brom (06-24518225).