Het is een koude decemberavond. Met je gloednieuwe Sparta ovenwanten haal je een verse kiprollade uit de oven. Natuurlijk hoort daar een goed wijntje bij, met als toetje een paar overheerlijke bonbons.

Wie wil dat nou niet?

Jij krijgt nu de unieke kans om het Spartagevoel in huis te halen! Wij missen de onderlinge verbinding met elkaar en hunkeren naar het ‘wij-gevoel’ van Sparta korfbal. Omdat fysiek bij elkaar komen er voorlopig niet inzit, hebben wij speciaal voor jou de Decemberbox samengesteld. Wat kun je verwachten?

✔ Unieke Sparta collectors items
✔ Goed gevulde box voor het hele gezin
✔ Steun de vereniging
✔ Beleef het Spartagevoel
✔ Online bestellen en betalen
✔ Gratis thuisbezorgd
✔ Maak kans op mooie prijzen

Was dat het?
Zeker niet. Want ergens tussen de pepernoten, de chocolademelk, het Sparta kaartspel en andere producten ligt misschien wel de gouden bal. Als jij de gelukkige vinder bent, win je een luxe Jumbo-verrassingsbox! Niet gevonden? Niet getreurd, doe mee met de kinderwedstrijd en maak alsnog kans op mooie prijzen.

Hoe kan ik deze veelbelovende box bestellen? OP=OP
De oplage is gelimiteerd! Dus wees snel met je bestelling. Tot en met 21 november is het mogelijk jouw bestelling te doen, via de webshop. De box bedraagt €45,-. De opbrengst van de box gaat volledig naar de vereniging. Nog niet overtuigd? Bekijk de promovideo om alvast te proeven aan het Spartagevoel.

Wij willen dat je de gehele decembermaand van onze Decemberbox kan genieten en daarom vindt de bezorging (geheel kosteloos!) plaats op zaterdag 28 november (de 1,5 meter wordt in acht genomen).