De planning oefenwedstrijden veld voorjaar 2023 is bijna rond. Eerder werden er in deze periode voor ieder jeugdteam twee oefenwedstrijden gepland, dat doen we dit jaar anders. Hieronder lees je waarom en wat de planning is.

Waarom: ervaring heeft geleerd dat in het voorjaar ruim de helft van de wedstrijden op het laatst werden geannuleerd. Dit waren vooral aspiranten, junioren en seniorenteams (we zullen jullie de smoesjes besparen, maar duidelijk is dat we heel creatief zijn in het ‘onderbouwen’ van korfbalontwijkend gedrag).

Op zaterdag 8 april (paasweekend) oefenen alleen de eerste teams een oefenwedstrijd op het veld.

Op zaterdag 15 april (aanvang 16.15 uur) wordt de zaalfinale in Ahoy gespeeld. Die dag oefent alleen alle teams en die spelen allemaal zo vroeg mogelijk uit of thuis. Zo kan iedereen op tijd in Rotterdam zijn voor de zaalfinale.

Als er een wedstrijd is gepland en je wilt niet spelen geef dit dan vóór 13 februari 2023 door.

Als er maar één of géén oefenwedstrijd voor je team is gepland of je wilt graag dat er een (extra) oefenwedstrijd wordt geregeld kun je dit doorgeven via de mail: oefenwedstrijden@spartakorfbal.nl

Vermeld dan:
– Datum en dagdeel dat je wilt spelen
– Uit of thuis
– Bij een uitwedstrijd de maximale reistijd

Van vragen en opmerkingen worden we blij, mailen maar 😊 via oefenwedstrijden@spartakorfbal.nl

Het programma voor de oefenwedstrijden vind je hier.