Vanaf 22 augustus starten de trainingen in voorbereiding op het nieuwe korfbalseizoen (tenzij er door de trainers voor jouw team een andere datum is doorgegeven). Daarnaast worden er al verschillende oefenwedstrijden gespeeld in de aanloop naar het nieuwe seizoen.

Om de trainingen en wedstrijden vlot en veilig te laten verlopen is er door het bestuur een protocol opgesteld. In dit protocol wordt er voldaan aan de actuele richtlijnen van de Rijksoverheid, NOC*NSF en het KNKV. Wij vinden de veiligheid van onze leden en bezoekers uitermate belangrijk en verwachten dat iedereen zich in zal zetten om het protocol te volgen.

We vragen u dit protocol goed door te nemen (samen met uw kind). Het coronaprotocol geldt voor de eerste weken van de trainingen en oefenwedstrijden. Richting de start van de competitie (in het weekend voor 5 september) zal het bestuur een nieuwe update gegeven.

Alleen samen zorgen wij ervoor dat we mogen blijven korfballen!

Het Bestuur

Lees het protocol hier: Corona regelement K.V. SpartaCorona regelement K.V. Sparta