Op dinsdag 23 november om 23.59 eindigt de Expert Grote Clubactie 2021 officieel en vanaf dat moment kunnen er geen loten meer verkocht worden. LET OP: lotenboekjes moeten al eerder ingeleverd worden, zie verderop. Dit jaar halen wij geld op voor nieuwe trainingsmaterialen, we hebben nieuwe korfbalpalen nodig, nieuwe korven en ballen om mee te trainen. Het bedrag dat wij ophalen zal dit jaar nog worden besteed, zodat wij direct kunnen profiteren van het opgehaalde bedrag! Momenteel hebben wij een mooi bedrag van €1.200,- euro opgehaald, maar dat kan natuurlijk nog beter, ons doel is in totaal €2.000,- euro op te halen. De laatje lootjes, succes allemaal!

Er zijn prijzen te winnen…

Hard werken, wordt beloond! Daarom zijn er prijzen weg te geven aan leden die de meeste loten verkopen. Iedereen die 5 loten of meer verkoopt maakt kans op:

1 van de 50 cadeaubonnen voor twee bollen ijs

1 van de 15 Sparta kaartspellen

1 van de 15 Sparta beachballset

1 van de 5 Sparta sjaals

1 van de 5 Sparta sokken

Verkoop jij de meeste loten en speel je in de kangoeroes, F, E, D, C of B-jeugd? Dan maak je kans op één van de drie hoofdprijzen:

1ste prijs           JBL Charge 5 ter waarde van €179,- EURO (mogelijk gemaakt door EXPERT NIJKERK)

2de prijs           JBL TUNE220 ter waarde van €99,- EURO (mogelijk gemaakt door EXPERT NIJKERK)

3de prijs           JBL TUNE115 ter waarde van €29,- EURO (mogelijk gemaakt door EXPERT NIJKERK)

Verkoop jij de meeste loten en speel je in de A of Senioren? Dan maak je kans op de senioren hoofdprijs:

Hoofdprijs      Restaurant dinerbon ter waarde van €50,- EURO

En dan zijn we er nog niet, want er zijn nog meer prijzen te winnen! Prijzen voor jezelf, maar ook een prijs voor je team om samen te vieren dat jullie 100 loten hebben verkocht, kijk snel wat je kunt winnen:

1. Bij 20 of meer verkochte loten ontvang je van Dennis van Sluijs de 20-loten-voucher, waar leuke acties op staan (verkrijgbaar aan het einde van de actie).
  2. 40 loten of meer verkocht? Doe mee aan de landelijke Kids-verkoopwedstrijd en maak kans op gave prijzen, zoals een Nintendo Switch als hoofdprijs!
  3. Verkoop je als team meer dan 100 loten? Geef je dan op voor de landelijke Masita Teamprijs en maak kans op een waardebon t.w.v. €2000,-. Jullie mogen je niet alleen opgeven, jullie krijgen ook een smakelijke beloning van Sparta!
  4. Doe mee aan de social media actie van de Grote Clubactie en maak kans op een Nintendo Switch. Kijk snel op Win acties – Grote clubactie!
  5. Bij de verkoop van een super lot krijgt een team of de verkoper een gratis teamschaal bittergarnituur van Sparta.

Top 5 verkopers

1. Rik Willems (Sparta C2)
  2. Mats Majoor (Sparta F1)
  3. Julia Rietveld (Sparta E2)
  4. Nicolyne Hamstra (Sparta D4)
  5. Stijn Wassink (Sparta D1)

Top 5 verkopende teams

1. Sparta C2
  2. Sparta F1
  3. Sparta D2
  4. Sparta D1
  5. Sparta D4

Inleveren papieren loten boekjes

De uiterste inleverdatum voor de papieren lotenboekjes die alle jeugdleden hebben ontvangen (F-jeugd t/m C-jeugd) is zondag 14 november. Alle boekjes moeten worden ingeleverd door ze in de brievenbus te doen op Smidshof 2a of Vlinderlaan 132. Dit kan iedereen individueel regelen of jullie kunnen de boekjes gezamenlijk in de brievenbus afleveren. Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Ieder bedankt voor de inzet en hopelijk eindigen we weer met een prachtig bedrag!