Het is weer zover, het is deze week (5 tot en met 13 oktober) ‘De week van de scheidsrechter’! Dat betekent dat alle scheidsrechter een beetje heel veel extra waardering verdienen, extra veel handjes krijgen voor en na de wedstrijd en geen kaarten hoeven uit te delen voor onsportief gedrag.

Dus geef jouw scheidsrechter ook waardering, een extra bedankje na de wedstrijd is daarvoor al genoeg!

De arbitragecommissie vanuit Sparta wil ook speciale dank uitschrijven aan de KNKV-scheidsrechters van Sparta. Deze scheidsrechters fluiten (twee-)wekelijks voor de KNKV en verdienen daarmee punten en geld voor Sparta! Het zijn ware helden voor onze vereniging, want zonder hen zou onze vereniging niet verder kunnen groeien in niveau. Daarom een staande ovatie voor: René Zaal, Frank Remijn, Gerard Foekens en Dennis van Sluijs!

Trouwens ook een mooie week om jezelf aan te melden bij de arbitragecommissie! Laat van je horen!

En vergeet de scheidsrechter niet te bedanken! #scheidsbedankt

De Arbitragecommissie