Het is natuurlijk helemaal super dat de wedstrijden weer beginnen, maar zonder zaalwachters kunnen er ook geen wedstrijden gespeeld worden. De nood is hoog, want we willen niet dat de huidige vrijwilligers elke zaterdag weer aan de beurt zijn. Gelukkig is dit een hele simpele en gezellig taak, die iedereen kan uitvoeren. Hopelijk kunnen we dit tekort snel oplossen binnen de vereniging, dus lees snel verder!

Het is geen ingewikkelde taak, maar wel heel belangrijk om te kunnen blijven korfballen. Als zaalwacht zet je de palen op en houd je het scorebord bij. Het is dus ideaal om deze taak te combineren met het kijken van de wedstrijd van je zoon of dochter!

Meld je aan, eventueel gezellig met z’n tweeën, en help de vereniging uit de brand.

Je wordt nooit een hele dag ingedeeld als zaal-/veldwacht, het gaat om ongeveer 3 uurtjes.

Aanmelden of meer weten? Heel graag! Neem contact op met een Bram, Henk of mail naar vrijwilligers@spartakorfbal.nl