Het korfbalseizoen staat op het punt om weer te beginnen en voor Sparta is dit een speciaal korfbalseizoen. Waarom? Dat maken we bekend tijdens de lunch (circa 12:00 uur) op startdag! Lees snel verder voor de belangrijke info van de komende twee zaterdagen.

Wie helpt er 27 augustus mee?
Voordat het nieuwe seizoen begint willen we natuurlijk allemaal dat het terrein er netjes bij ligt. De helden van de materialen&onderhoudscommissie steken de handen uit de mouwen op 27 augustus, maar kunnen nog wel wat hulp gebruiken. Zoals Henk al zei: “Het onkruid heeft geen vakantie gehad..”

Heb jij nog geen vrijwilligerstaak of vind je het gezellig om te helpen deze dag? Of kom je voor of na je oefenwedstrijd even helpen met je teamgenoten/zoon of dochter? Graag! We zien je graag verschijnen.

En dan is het tijd voor de startdag!
In de ochtend zal er een clinic aan de jeugd (kangoeroes tot en met D) worden gegeven door hoofdtrainster Brenda Voortman en de Sparta selectie van aankomend seizoen. Tegelijkertijd zijn er oefenwedstrijden voor alle overige teams, het programma vind je hier. Om 14:30 zal Sparta 2 aantreden tegen KIOS 2, waarna onze hoofdmacht het om 15:45 zal opnemen tegen KIOS 1. Kom vooral onze selectie en alle andere teams aanmoedigen tijdens deze mooie openingsdag.

Schrijf je in voor de BBQ!
Dit jaar sluiten we startdag weer af met een gezellige BBQ, geef je snel op! Afhankelijk van het aantal aanmeldingen zijn de kosten circa €15,- euro per persoon (excl. dranken). Wij verzorgen al het eten dat na de wedstrijd van Sparta 1 gereed gemaakt zal worden, daarna kan je zelf BBQ’en met je teamgenoten! Meld je voor 27 augustus aan via deze link.