Het fluitschema voor de tweede helft van het zaalseizoen is bekend. Kijk goed wanneer jij of je teamgenoten staan ingedeeld!

Afgelopen jaar werden de belangrijkste spelregelwijzigingen al op de website gepubliceerd. Op de website van het KNKV vinden jullie de huidige spelregels: Spelregeldocument 2020. Bekijk het snel en zorg dat je up-to-date in het veld staat.

Het fluitschema voor het aankomend zaalseizoen vind je hier. Kijk snel wanneer je moet fluiten en zorg dat je de volgende stappen doorloopt voordat je begint:

1. Check of je in de KNKV appt kunt inloggen en de wedstrijd bij jouw ‘programma’ ziet staan.
  2. Zorg dat je afwijkende kleding hebt van zowel het thuisspelende als het uit spelende team.
  3. Zorg dat je 20 minuten voor aanvang van de wedstrijd op het Sparta complex aanwezig bent.
  4. Neem zelf een fluitje mee.
  5. Fluit de wedstrijd.
  6. Zorg dat na afloop van de wedstrijd alle wissels in de KNKV Wedstrijdzaken app worden ingevoerd.
  7. Indien alles is ingevuld, vul je als scheidsrechter de stand in en bevestig je de wedstrijd.
  8. Je bent nu helemaal klaar. Bedankt voor je inzet!

Mochten er vragen zijn over de spelregels, het fluitschema of anderen zaken, laat het dan weten door een berichtje te sturen aan arbitrage@spartakorfbal.nl.