Wie zijn wij?
Wij zijn het huidige bestuur van Sparta Korfbal en wij zoeken iemand die samen met ons de lijnen wil uitzetten binnen onze gezellige korfbalvereniging Sparta Korfbal Nijkerk.

Wie zoeken wij?
Wij zoeken bij voorkeur iemand die uit zijn/haar comfortzone wil stappen en niet langer zijn/haar ideeën aan de zijlijn van het veld wil uiten, maar die een paar uur per maand ons wil meehelpen het bestuur handen en voeten te geven en de visie uitdragen en invullen.

Onze voorkeur?
Als huidige bestuur zijn we jong en hebben de meest wilde plannen, echter we missen de input vanuit de jonge jeugdteams, dus we zouden het geweldig vinden als een ouder met jonge korfbal kinderen ons hun beleving vertelt, zodat de plannen hierop afgestemd kunnen worden.

Wat ga je doen?
Het vrijwilligersbeleid staat bij ons hoog op de agenda en je mag volledig vrij denken en bewegen op welke wijze jij maximaal aandacht wil geven aan de huidige en nieuwe vrijwilligers. Uiteraard horen en zien we ook graag jouw ideeën en plannen omtrent lopende en nieuwe zaken binnen de club.

Samenwerken?
Wij willen graag verenigd werken, wat betekent dat we allemaal gelijk zijn en dat vooral de meest wilde en vreemde ideeën ons verder gaan brengen. Daarom word je direct vanaf het begin hartelijk welkom geheten en is jouw inbreng vanaf de start meer dan welkom.

Tijdsbesteding?
Onderdeel zijn van het bestuur betekent een aantal momenten niet op de bank zitten, maar samen met ons de club richting een stip op de horizon loodsen. Daarvoor zien we elkaar 1x in de maand op maandag en kun je thuis je eigen tijd invullen om plannen uit te werken. Via de groepsapp en bestuur mail houden wij de lijnen kort en is vooral de intentie dat je projecten opzet, waarmee andere vrijwilligers aan de slag gaan.

Wat gaat het jou brengen?
Veel mensen hebben een beeld bij het besturen van een club en denken dat dit vaak moeilijk is en vooral veel tijd kost. Onderdeel van een bestuur is “gewoon doen”, de realiteit onder ogen zien en vooral plezier en fun maken. Een vereniging is iets leuks en het wordt alleen maar leuker als jij hier onderdeel van kunt zijn en iets kunt realiseren dat de club en de leden van de club alleen maar verder helpt. In de functie mag je je belangrijk voelen en trots zijn dat je samen met alle andere vrijwilligers de koers van de club bepaald en ook mag meevaren. Daarnaast is het toch prachtig onderdeel te zijn van de club waar je zoon of dochter speelt en te helpen het plezier van het kind op een hoger niveau te brengen!

Waarom zou ik het niet doen?
Veel mensen zijn druk, hebben een beeld, vinden het spannend, zijn niet betrokken en zo zijn er nog veel argumenten om het niet te doen, maar mede besturen is leuk en je moet het gewoon eens een keer doen!

Hoe kom je met ons in contact?
Ons huidige bestuur bestaat uit vier personen, neem contact op met één van ons. Wil je een mailtje sturen, dan kan dat naar bestuur@spartakorfbal.nl

• Henk Buitink (Voorzitter) // 0620417158
  • Bram van Slooten (Penningmeester) // 0623358627
  • Hanneke van den Brom (Secretaris) // 0644019658
  • Dennis van Sluijs (Bestuurslid) // 0611940523

Nog twijfels?
Bel of mail eens met één van ons of een oud bestuurder. Wij houden geen verkoop verhaaltjes, maar vertellen jou precies wat het inhoud en vooral wat je ervoor terug krijgt!

DOEN!!!!!