Aankomende zaterdag gaat de landelijke Grote Clubactie van start! Vorig jaar hebben wij ondanks corona een super bedrag opgehaald en inmiddels staan er door jullie inzet twee gloednieuwe dugouts naast het hoofdveld. Het doel van dit jaar houden wij nog even geheim, maar wij hopen dat jullie ook dit jaar weer veel loten willen verkopen.

Aanstaande zaterdag krijgt iedereen zijn QR-code en verkooplink per mail en dan kan er direct verkocht worden. De spelers uit de F-, E- en D-jeugd ontvangen ook een fysiek verkoopboekje zaterdag!

Dit jaar is Expert Nijkerk wederom sponsor van de Grote Clubactie en zij zullen meerdere prijzen beschikbaar stellen. Hou de berichten zaterdag in de gaten voor meer informatie!