Het is bijna weer zover; eind van het korfbalseizoen 2019/2020. Dit betekent dat de kleding weer ingeleverd moeten worden en wij ons gaan voorbereiden op het nieuwe seizoen 2020/2021!

I.v.m. het corona zal de kledinginname iets anders verlopen als voorgaande jaren. Wij vragen iedereen hier zo optimaal mogelijk aan mee te werken.

Dit jaar hebben wij 3 kleding inlevermomenten gepland:

• Dinsdag 7 juli van 18.30 – 20.00 uur
  • Woensdag 8 juli van 18.30 – 20.00 uur
  • Donderdag 9 juni van 18.30 – 20.00 uur

Locatie: Sparta Korfbal complex, kledinghok.

Via verschillende wegen is jullie gevraagd je nieuwe maten op te geven voor het volgend seizoen. Wanneer je niet weet welke maat kleding je nodig hebt, kun je op bovenstaande data komen passen. Uiteraard doen wij dit met de nodige voorzorgsmaatregelen.

Kleding:
Alle kleding dient schoon en in goede staat ingeleverd te worden. Kousen worden niet ingeleverd! Indien een nieuw paar kousen gewenst zijn, dan graag naam en juiste maat doorgeven aan jouw coach of mailen naar kledingcommissie@spartakorfbal.nl

Kleding senioren 1 en 2
Spelers waarvan bekend is dat zij volgend seizoen wederom actief gaan zijn binnen Sparta 1 of 2 kunnen hun tas met kleding thuis houden! Indien deze spelers een of meerdere kledingstukken willen vervanging of een aanpassing wensen, dient het “oude” kledingstuk tijdens de kleding inleveravond ingeleverd te worden en dient de nieuwe maat aangegeven te worden! Spelers of trainers die volgend seizoen niet langer actief zijn binnen de selectie, graag de tas en kleding inleveren op bovenstaande data.

Kleding senioren 3, 4, 5 en zaalteam
Kleding wordt verzameld door de aanvoerder en thuis bewaard! Indien spelers een andere maat shirt, rok/broek en/of kousen nodig zijn, dan dient dit via kledingcommissie@spartakorfbal.nl opgegeven te worden en dient tijdens de inleverdata de “oude” kleding ingeleverd te worden. Bij de start van het nieuwe seizoen kan de bestelde kleding worden ontvangen.

Kleding A1, B1, C1
Ieder individu die volgend seizoen in hetzelfde team blijft spelen als afgelopen seizoen houd de tas met kleding thuis! Als er in dit geval kleding is dat aangepast of vervangen moet worden, dient deze kleding tijdens de inlever data ingeleverd te worden! Spelers waarvan al duidelijk is dat ze naar een andere leeftijdsgroep doorschuiven dienen hun tas + kleding in te leveren op bovengenoemde inlever data. (We gaan er hierbij vanuit dat bekend is in welke team je volgend seizoen komt te spelen)

Kleding overige jeugdteams
Alle kleding van het team dient door de coach of teamleider verzameld te worden in de teamtas en door één persoon ingeleverd te worden tijdens de inlever data. Dus niet individueel inleveren, maar via de teamleider of coach!

Verloren of beschadigde kleding
Indien de kleding is beschadigd of ontbreekt zonder eerdere berichtgeving zal deze kleding in rekening worden gebracht:

• Wedstrijdshirt of inschietshirt € 15,00
  • Broek € 10,00
  • Rok € 15,00
  • Trainingspak jasje € 25,00
  • Trainingspak broek € 20,00
  • Tas € 15,00

Kousen
Kousen worden niet ingeleverd! Indien kousen beschadigd zijn, te klein of een andere reden voor vervanging heeft, dan kunnen nieuwe kousen besteld worden. Bij het ophalen van de nieuwe kousen, dienen de oude kousen ingeleverd te worden. Zijn de oude kousen niet beschikbaar dan wordt een bijdrage gevraagd van € 5,00 per paar kousen.

Kleding maten
Verzoek is dat alle teamleiders en/of coaches een inventarisatie doen binnen het huidige team van de gewenste kledingmaten (shirt en broek/rok) voor het seizoen 2020/2021. Deze nieuwe maten dienen met naam in een overzicht gestuurd te worden naar kledingcommissie@spartakorfbal.nl
Indien er geen nieuwe maten worden doorgegeven, wordt uitgegaan van de kledingmaat van het seizoen 2019/2020. Indien blijkt dat bij de start van het nieuwe seizoen niet correct te zijn, houd dan a.u.b. rekening met een levertijd van enkele weken! We gaan uit van de volgende shirt maten: 128, 140, 152, 164, S, M, L, XL

Geef a.u.b. jouw nieuwe maten op tijd door! Alle maten dienen voor 1 juli 2020 binnen de kledingcommissie bekend te zijn. Spelers die eerst willen passen kunnen dit tijdens de inlever data doen en wordt dan hun maat bepaald en genoteerd.

Extra opmerking
Eind seizoen 2017/2018 hebben wij het bericht ontvangen dat de huidige wedstrijd- en inschietshirt lijn door de kledingleverancier Hummel uit het assortiment is genomen. Omdat deze lijn uitstekend past bij Sparta Korfbal proberen wij deze lijn zo lang als mogelijk in stand te houden. Voor de meeste maten kan helaas niet meer bijbesteld worden, dus wij vragen enige medewerking van de spelers hierin. Mocht blijken dat het niet mogelijk is een compleet team van kleding te voorzien dan zullen wij een nieuwe lijn shirts introduceren.

Inlever procedure en regels
Tijdens het inleveren van kleding wordt een route uitgezet met een duidelijk ingang en uitgang. De 1,5 meter wordt uiteraard in acht genomen en drukke momenten wordt zoveel mogelijk vermeden en voorkomen. Om een goede doorloop te realiseren vragen wij een ieder goed voorbereid te zijn en kleding in tassen netjes op te vouwen en duidelijk te sorteren in de team tas.

Uitdelen kleding
Planning is om tijdens de startdag 2020/2021 de kleding per team uit te delen of voor de C1, B1 en A1 per spelers uit te delen. Zorg dat je maat op tijd binnen is, zodat op tijd besteld kan worden en geleverd.

Indien er vragen zijn stuur dan a.u.b. een mail naar kledingcommissie@spartakorfbal.nl