Korfbalseizoen 2021/2022 nadert het einde en dus is het tijd om de kleding en sleutels in te leveren. Ook kun je eventuele nieuwe kleding voor het volgende seizoen komen passen!

Inleveren kleding en ballensleutel seizoen 2021 – 2022 en bepalen maat seizoen 2022-2023

Kleding en de ballensleutel dient per team op een van de volgende momenten ingeleverd te worden:

• Maandag 27 juni van 19.00 – 20.00 uur
  • Woensdag 29 juni van 19.00 – 20.00 uur
  • Maandag 4 juli van 19.00 – 20.00 uur

Tijdens deze avonden kan er ook direct worden gepast voor het seizoen 2022-2023.

T.a.v. het inleveren van kleding zijn er een aantal uitzonderingen. Alle overige team A t/m F dienen hun kleding in te leveren bij de teambegeleider/coach van het seizoen 2021-2022. De teambegeleider/coach verzamelt alle kleding en controleert goed of de team tas compleet is met hetgeen aan het begin van het seizoen is verkregen. De team tas wordt op de bovengenoemde data door de teamleider/coach ingeleverd. Dus je kleding NIET individueel inleveren!

Uitzonderingen:

• Selectie spelers 1 en 2 senioren
    Spelers die stoppen of Sparta korfbal verlaten dienen de kleding op deze avonden in te leveren. Spelers die in de selectie blijven, kunnen de kleding behouden, maar dienen gewenste aanpassingen op tijd door te geven via Kledingmaten doorgeven – Sparta Korfbal
    lees ook info selectie: Kleding seniorenteams en selectie
  • Senioren 3, 4 en 5 en 6
    Indien het team volgend seizoen nagenoeg hetzelfde blijft, kan de aanvoerder de shirts en broek/rok thuis houden. Spelers die nieuwe kleding nodig hebben dienen dit door te geven via Kledingmaten doorgeven – Sparta Korfbal.
    Indien het team sterk wijzigt in het nieuwe seizoen dan graag de team tas inclusief shirts en broek/rok op bovengenoemde data bij het kledinghok inleveren.
    Lees ook info senioren: Kleding seniorenteams en selectie
  • Spelers A1, B1, C1 seizoen 2021-2022
    Spelers die in het nieuwe seizoen in hetzelfde team blijven spelen als in het seizoen 2021-2022 kunnen hun kleding behouden, mits de juiste maten nog steeds van toepassing zijn. Nieuwe maten dienen doorgegeven te worden via: Kledingmaten doorgeven – Sparta Korfbal
    Spelers die b.v. gaan van C1 naar B1, B1 naar A1 of A1 naar senioren dienen hun complete tas inclusief shirt, inschietshirt en broek/rok op bovengenoemde data in te leveren!

Sokken
Sokken worden niet ingeleverd en kun je behouden voor het volgend seizoen. Sparta korfbal gaat er vanuit dat je minimaal 3 seizoenen met een paar sokken kunt doen. Indien je door groei van je voeten nieuwe sokken nodig hebt, geef je gewenste maat door bij de opgave van je nieuwe maten kleding. Heb je nieuwe sokken nodig i.v.m. beschadiging en/of slijtage, dan graag via de website dit laten weten en vermelden welke maat gewenst is.

Sponsorkleding
Sponsorkleding in de vorm van shirts en/of trainingspakken schuiven in veel gevallen mee met het kind waarvan de ouders sponsoren vanuit het bedrijf. Shirts dienen ingeleverd te worden, omdat deze vanuit de club worden verzorgd. Trainingspakken dienen door de sponsor zelf beheert te worden. Aan het begin van het nieuwe seizoen dient de teamleider, sponsor zelf een inventarisatie te maken van de benodigde maten en deze op te geven bij de sponsorcommissie. In overleg wordt gezamenlijk bepaald hoeveel en welke pakken worden bijbesteld!

Nieuwe kledingmaten:
De teamindeling voor de jeugd is reeds bekend en daarom willen wij vanuit de kledingcommissie alle leden of ouders van leden vragen de nieuwe kledingmaten voor het volgend seizoen aan de kledingcommissie door te geven via Kledingmaten doorgeven – Sparta Korfbal.  Leden die geen kleding inleveren of niet aanwezig zijn op de pasavonden wanneer de maat onduidelijk is, kunnen ervan uitgaan dat tijdens het uitdelen van de nieuwe kleding voor hun of hun kinderen de kleding niet aanwezig is. Nalevering is minimaal 4 weken na bestellen.

Beschadigd of vermist
Kleding die beschadigd is of ontbreekt dient vergoed te worden. Deze kosten zijn voor rekening voor de individu of team. Bij beschadiging of vermissing dient dit van te voren besproken te zijn binnen het team en dient de vergoeding hiervoor bij inlevering voldaan te worden!

Kosten kleding (per stuk) bij vermissing of beschadiging:

• Wedstrijdshirt € 27,50
  • Inschietshirt € 27,50
  • Rokje € 23,50
  • Broek € 8,65
  • Tas € 32,50
  • Trainingsjas € 45,00
  • Trainingsbroek € 30,00
  • Kousen € 7,50

(Verrekening wordt via automatische incasso gedaan richting individu en/of teamleider)

Wij willen zorgdragen dat iedere speler passende kleding heeft tijdens het nieuwe seizoen 2022-2023 en rekenen op een ieders medewerking. Bij vragen graag mailen naar kledingcommissie@spartakorfbal.nl

Kledingcommissie/sleutel commissie