Kledingmaten doorgeven

Sparta korfbal voorziet in een kledingplan, waarbij spelers binnen de vereniging vanuit Sparta worden voorzien van kleding. De kleiding bestaat uit een wedstrijdshirt, een broek of rok en kousen. Jaarlijks wordt gekeken of de kleding nog pas en in een goede staat is. De verantwoordelijkheid voor de juiste maat ligt bij jou als speler of bij jouw ouders ingeval jij dit zelf nog niet kunt bepalen. Hierin is het van belangrijk dat je op tijd jouw gewenste kleidingmaat doorgeeft. Kousen draag je zolang er geen scheuren of gaten in zitten of dat je voeten dusdanig zijn gegroeid dat de sokken niet meer passen. Gedurende het seizoen kun je de kleidingcommissie benaderen wanneer je nieuwe sokken moet hebben of dat er iets is met de kleding. Aan het einde van het seizoen geef je je nieuwe maat op richting de kleidingcommissie. Deze actie neem je zelf als speler en dit doe je als bekend is in welk team je het nieuwe seizoen speelt. geef je nieuwe kledingmaten uiterlijk door tot 10 juli. Als je willekeurig een maat doorgeven en deze blijkt niet te passen, dat dien je dit shirt zelf moet gaan betalen. Om dit op te lossen raden wij een ieder aan te komen passen op 1 van de pasavonden.

In onderstaande kun je jouw gegevens doorgeven.