Zaterdag 29 augustus a.s. staat de Sparta Korfbal startdag gepland en begint het nieuwe korfbalseizoen weer. Uiteraard hebben we er allemaal weer heel veel zin en willen we ook goed voor de dag komen. Tijdens de start dag gaan we ook de kleding weer uitdelen en zal iedereen voorzien worden van een passend shirt, broek/rok en kousen.

Eind vorig seizoen hebben jullie allemaal je nieuwe maat doorgegeven en door de kledingcommissie is getracht dit alles weer te organiseren. Voor de personen die dit niet hebben gedaan en toch verwachten dat er kleding klaar ligt, dan moeten we jullie helaas telleurstellen. Uiteraard willen we graag iedereen helpen, maar in dit geval moet er kleding besteld worden en hebben we te maken met levertijden!

Zaterdag 29 augustus is het kledinghok geopend van 08.30 – 11.30 uur.

Senioren spelers die kleding hebben besteld kunnen hun kleding dan ophalen.

Voor de nieuwe spelers van de A1, B1 en C1 staat een tas gereed met een wedstrijdshirt, inschietshirt en broek/rok.

Voor alle overige jeugdteams staat een team tas gereed. Verzoek is dat 1 persoon deze tas op komt halen!

Net zoals vorig seizoen vragen wij iedereen die een tas op komt halen om een overeenkomst te ondertekenen. Hiermee teken je voor de ontvangen kleding. Verlies je een kledingstuk tijdens het seizoen, dan kun je dit melden aan de kledingcommissie en betaal je hier een vergoeding voor. Aan het eind van het seizoen verwachten wij de kleding weer netjes terug. Bij ontbreken van kleding brengen wij dit alsnog in rekening.

Kousen die zijn besteld kunnen alleen ontvangen worden tegen inleveren van de oude kousen! Uiteraard geldt dit niet voor nieuwe leden.

Mocht de kleding niet in orde zijn of je hebt een verkeerde maat ontvangen, dan kun je dit melden en/of ruilen op zaterdag 5, 12 of 19 september van 09.00 – 10.30 uur bij het kledinghok.

Houd bij het ophalen van de kleding a.u.b. rekening met de gelden regels m.b.t. corona. Kom niet langs als je snotterig bent, verkouden of moet hoesten. Houd de 1,5 meter afstand in de gaten en denk aan je medemens. Volg a.u.b. de route die is uitgezet en betreed niet het kledinghok!

Indien je iets bent vergeten of je wilt iets melden/vragen aan de kledingcommissie doe dit a.u.b. via kledingcommissie@spartakorfbal.nl

We zien jullie graag zaterdag 29 augustus a.s.

De kledingcommissie