Lucky Lion heeft als eerste een kijkje in de keuken genomen bij de kantine commissie en heeft een aantal vragen gesteld aan Jeannette van de Bunt. Ben jij ook benieuwd naar de antwoorden? Lees snel het hele bericht!

Naam:
Jeannette van de Bunt

Commissie:
Kantine commissie

Werk:
Ik werk 3 dagen in de week op het hoofdkantoor van een bouwmarkt welke is gericht op de zakelijke markt. Daar werk ik op de afdeling debiteuren bewaking.

Kinderen:
Ik heb 2 kinderen: Lars van bijna 18 een echte Spartaan maar dan bij de voetbal. Mijn dochter Fenneke is 14 en speelt al sinds haar 6e bij Sparta korfbal dus ook zij is een echte Spartaan

Favoriete nummer tijdens de kantinedienst:
We are the Champions van Queen! Gewoon omdat het altijd leuk is als er weer teams kampioen zijn geworden (nadeel van kampioensfeestjes… De tafels plakken heerlijk na de cake met slagroom 😊)

Heb je zelf gekorfbald?
Ik heb zelf nooit gekorfbald. Ik was vroeger fanatiek in turnen, maar ik was toen niet geschikt voor een teamsport hahaha (iets te fanatiek ofzo).

Wat doe jij als vrijwilliger?
Ik ben binnen de kantine commissie verantwoordelijk voor de bezetting in de kantine op zaterdagen, maar ook tijdens toernooien. Het is echt een super leuke uitdaging om iedere keer weer de bezetting rond te krijgen en als het lukt geeft dat toch een voldaan gevoel. Verder vind ik het zelf erg leuk om met toernooien aanwezig te zijn. Geef mij maar 3 dagen schoolkorfbal toernooi! Super leuk om dan te zorgen dat de prullenbakken leeg zijn, iedereen voldoende geld in zijn kassa heeft, of gewoon de vrijwilligers te voorzien van een natje en een droogje. Natuurlijk doe ik dit niet alleen maar samen met de hele kantine commissie.

Hoe tap je het perfecte biertje?
Voor het perfect getapte biertje moet je niet bij mij zijn, wel als je houdt van een biertje met ongeveer 1 hand schuim, die tap ik perfect!

Wat maakt jouw blij als vrijwilliger?
Ik vind het super leuk om achteraf te horen dat het allemaal weer prima geregeld was tijdens een feestavond of toernooi. Wij van de kantine commissie vinden het leuk om dingen uit te proberen, neem het broodje van de week. Hoe leuk is het dat de mensen hier (meestal) super enthousiast op reageren. Ook fijn als mensen durven te zeggen dat het niks is, dan kunnen wij daar ook iets mee.

Met wie draai jij het liefste de kantinedienst?
Mijn favoriete kantinedienst maatje is Patricia van den Brom, dat zal de mensen die ons kennen niet verbazen hahaha (iets met 2 handen op een buik).

Waar kan ik mij aanmelden bij de kantinecommissie?
Nieuwe vrijwilligers zijn zeker altijd welkom, wees niet bang om je aan te melden, want wij zorgen altijd dat je wordt ingedeeld met een ervaren kantine-dienst-draaier (volgens mij geen Nederlands, maar ik denk wel dat jullie het snappen). Ons mailadres is: kcspartanijker@gmail.com.

Volgende week weer een nieuwe Spartaan naar wie Lucky Lion de bal gooit!