Het is tijd voor iets nieuws, Lucky Lion vraagt zich af hoe het met onze Spartanen/vrijwilligers gaat en daarom gaat hij op pad. De aankomende weken zal elke woensdagavond om 19.00 uur een nieuw interview online komen. Lucky Lion stelt de vragen en de Spartaan geeft antwoord. Lekker simpel dus!

Aankomende week gooit Lucky Lion de bal naar Jeanette van de Bunt, maar nu stelt Lucky Lion zichzelf eerst nog even voor aan iedereen!

Naam:
Lucky Lion

Team:
Vak-S

School/werk:
Ik volg momenteel een cursus cheerleading aan de Dutch Cheerleading Association, daarmee kan ik nog beter performen als mascotte van Sparta!

Huisdieren:
2 honden en 1 kat.

Favoriete inschietnummer:
De Leeuwenkoning – De kringloop van het leven (Disney)

Heeft Lucky Lion zin om de bal te gooien?
Ik heb ontzettend veel zin om de bal te gooien naar allemaal verschillende Spartanen die hun steentje bijdragen aan de mooie vereniging. Te beginnen met Jeanette van de kantinecommissie, dat wordt leuk en leerzaam! Wie weet leer ik wel het perfecte biertje te tappen…

Heeft Lucky Lion nog vragen?
Ik hoop vooral dat iedereen het super leuk gaat vinden. Als jullie graag willen dat ik de bal naar iemand gooi, die heel veel doet, of die een keer met mij moet praten, laat het dan even weten in de comments. Wie weet gooi ik de volgende keer de bal naar hem of haar.

Tot volgende week!

Lucky Lion