Lijkt korfballen jou ook zo’n leuke sport?

Een keertje meetrainen?

Wil jij graag een keertje meemaken hoe korfballen nu echt is? En samen met het team aan de slag te gaan? Meld je dan aan voor drie keer gratis meetrainen om te bedenken of dit helemaal jouw ding is! Schrijf je nu in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Ik wil een keer meetrainen

Wat leuk dat je een keer komt meetrainen!

Vul het formulier hieronder in, dan nemen we snel contact met je op.

• Heb je vragen en/of opmerkingen, vermeld deze dan hier!
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Kangoeroe Klup

Ben jij tussen de 3 en 6 jaar oud? En wil je lid worden?

Dat kan! De Kangoeroe Klup is bedoeld om kinderen van 3 tot 6 jaar op een speelse manier kennis te laten maken met korfbal. Tijdens de wekelijkse training op zaterdagmorgen krijg je dan ook allerlei spelletjes en oefeningen te doen met een knipoog naar het ‘echte’ korfbal.

Heb jij al een aantal keer meegedaan met de Kangoeroe Klup en wil je lid worden van de korfbalvereniging Sparta? Schrijf je dan snel in!

Naast de wekelijkse training op zaterdagmorgen, krijg je als nieuw lid, een tal van nevenactiviteiten, een eigen kangoeroeshirt en vier maal per jaar een Kangoeroenieuwsbrief van de KNKV.

Lid worden?

Heb je besloten lid te worden van Sparta Korfbal? Super! Voor het in orde maken hiervan, willen wij jouw vragen onderstaande benodigde informatie in te vullen. Op basis hiervan gaat de Jeugd Technische Commissie (JTC) aan de slag en kijkt in welk team jij kan worden ingedeeld.

Ik wil me inschrijven als lid

Inschrijfformulier Sparta Korfbal

• We hebben een pasfoto nodig voor het aanmaken van je spelerspas
    Toegestane bestandstypen: jpg, jpeg, png, gif.
  • Heb je vragen en/of opmerkingen, vermeld deze dan hier!
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contributie

Voor meer informatie over de financiële zaken, kijk je op de pagina contributie.

Lidmaatschap opzeggen?

Wij hopen natuurlijk dat je heel lang lid blijft van Sparta Korfbal, maar mocht je onverhoopt toch je lidmaatschap opzeggen? Doe dit volgens onderstaande spelregels.

• Vanwege onze financiële verplichtingen bij de KNKV, kan opzegging éénmaal per seizoen;
  • Uiterste opzegdatum is 1 mei. Leden die na 1 mei hun lidmaatschap opzetten, zijn nog 50% van de jaarlijkse contributie verschuldigd ivm de bondsafdracht voor deze leden;
  • Opzeggen is uitsluitend schriftelijk bij de ledenadministratie mogelijk, via ledenadministratie@spartakorfbal.nl