Ondanks dat er twijfels bestaan of het zaalseizoen van start zal gaan, publiceren wij wel het oefenprogramma voor het zaalseizoen. Op dit moment gaat de KNKV er vanuit dat wij in november ‘gewoon’ van start gaan in de zaal, mochten hier wijzigingen in optreden dan wordt dit uiteraard door het bestuur gepubliceerd. Op dit moment kunnen jullie het programma in ieder geval inzien door hier te klikken.

De tijden van de wedstrijden zijn onder voorbehoud. Staat er nog geen tijd bij jouw wedstrijd? Dan is het tijdstip nog niet bekend bij ons en wachten wij op bericht van de thuisspelende vereniging.

Let op: Op 14 november wordt er zowel in sporthal Strijland als in Watergoor gespeeld. Zorg dat je in de goede zaal aanwezig bent! Daarnaast starten Sparta 1 en 2 op 14 november al met de competitie en zij spelen daarom op deze dag geen oefenwedstrijd, maar een competitiewedstrijd.

Wil jouw team nog een oefenwedstrijd? Heb je anderen vragen en/of opmerkingen? Stuur een mailtje naar oefenwedstrijden@spartakorfbal.nl.