Beste Spartanen,

Vorige week hebben we al aangekondigd dat we onderlinge wedstrijden gaan organiseren. Hopelijk hebben jullie er net zoveel zin in als wij! Bij deze de details voor aankomende zaterdag. Voor de komende weken hebben we ook al een opzet gemaakt, maar we wachten even de persconferentie af. Na 25 januari horen jullie daarover dus meer.

We gaan onderlinge wedstrijden spelen waarbij de volgende regels gelden:

– Het eerste team dat is vermeld, speelt in het oranje en de tweede in het zwart
– De speelduur kan afwijkend zijn van normaal, graag dit schema aanhouden
– In verband met mogelijke quarantaines, kan het zijn dat een team te weinig spelers heeft. Er zijn daarom 3 teams niet ingedeeld. Van deze teams wordt verwacht dat zij invallen bij andere teams. Graag vragen voor invallen via de trainers laten verlopen. Deze week zijn het
– D2 (kan invallen in E, D en C)
– A1 (kan invallen in B, A en senioren)
– 7e (kan invallen in senioren).

In verband met de coronamaatregelen vragen we jullie rekening te houden met het volgende:
– publiek is helaas niet welkom.
– vanaf 18 jaar is een QR-code verplicht.
– mondkapjes worden in de sporthal en in de zaal gedragen, tenzij je in het veld staat.
– kleedkamers, douches en toiletten zijn geopend.
– als je klachten hebt, dan ben je niet welkom in de sporthal. Blijf dan thuis en doe direct een test.

We wensen jullie heel veel plezier en succes!!
Groeten de JTC