Na coronajaar 2020 met een aangepaste speculaasactie, mochten we dit jaar gelukkig weer langs de deuren om het overheerlijke Sparta Speculaas te verkopen.

En goed verkocht is er zeker! Ondanks dat een aantal teams geteisterd werden door corona hebben wij als vereniging een fantastische netto resultaat van €4.822,77 behaald.

De strijd om het best verkopende team was lange tijd enorm spannend. Waarbij het leek dat de D2 & D3 dit jaar om de titel zouden strijden, ging de A3 er uiteindelijk toch met de winst vandoor. Met een omzet van maar liefst €692,30 zijn zij het best verkopende team dit jaar. Van harte gefeliciteerd A3, jullie winnen een voucher voor een teamuitje t.w.v. €70,–. De speculaascommissie zal binnenkort contact opnemen met jullie teambegeleider of trainer.

We willen iedereen bedanken voor hun fantastische inzet dit jaar! De speculaasactie is en blijft een belangrijke inkomstenbron voor onze vereniging. Mede daarom kunnen wij de contributie betaalbaar houden voor zo veel mogelijk enthousiast korfballers.

Tot november 2022!