De JTC is op zoek naar versterking! Het gaat om een rol waar geen korfbalkennis voor nodig is, maar wel een warme persoonlijkheid. We krijgen jaarlijks veel aanmeldingen per mail. We zoeken iemand die deze aanmeldingen wil beantwoorden, de kinderen uitnodigt voor proeftrainingen, de trainers informeert dat er kinderen komen, na 3 trainingen contact opneemt om te vragen hoe het was en dan de ouders wegwijs maakt binnen de vereniging.
Naast deze taken zou het fijn zijn als allerhande administratieve taken worden opgepakt, bijvoorbeeld de wachtlijst bijhouden, die we helaas nog hebben. Ook daarbij geldt dat het handig is als je ouders met regelmaat informeert of en zo ja wanneer er een plekje is. De tijdsbesteding is wisselend gedurende het jaar, in oktober en januari zijn er meerdere aanmeldingen, in andere perioden is het beperkt tot een uur of 2 per maand.

Dus, is jouw kind ook blij dat hij/zij mag korfballen en gun je andere kinderen ook een warm welkom in onze gezellige vereniging? Help ons dan binnen de JTC!

Heb je vragen of wil je je aanmelden, mail dan naar jtc@spartakorfbal.nl of spreek Joyce Eggenkamp of Stephanie van Zandwijk aan op de club.