Beste leden, ouders, vrijwilligers en trouwe toeschouwers van Sparta korfbal,

Afgelopen weekend is het bestuur geïnformeerd over de aanwezigheid van een positief geteste toeschouwer op het complex van Sparta Korfbal.

Deze persoon is als toeschouwer tussen 11.00 uur en 15.30 uur aanwezig geweest en wij voelen ons daarom verplicht jullie hierover in te lichten.

De GGD voert op dit moment een bron- en contactonderzoek uit en geeft aan welke regels specifiek gelden voor personen die langer dan 15 minuten binnen de 1,5 meter van deze persoon zijn geweest.

Voor de overige personen geldt dat er op dit moment geen actie benodigd is. Tenzij je last hebt van (lichte) klachten. Dan word je geadviseerd je z.s.m. te laten testen en de daarvoor benodigde maatregelen te nemen!

Wanneer je een speler van Sparta korfbal bent, informeer dan ook jouw trainer/coach zo spoedig mogelijk.

Het duurt gemiddeld vijf tot zes dagen tot een besmette persoon symptomen vertoont. En in sommige gevallen verschijnen de symptomen pas na veertien dagen, houd hier dus rekening mee!

Op de website van NOC NSF kun je veelgestelde vragen raadplegen.

Wanneer bovenstaande gevolgen heeft voor de trainingen/ wedstrijden, worden de betrokken leden geïnformeerd. Mochten er aanvullende vragen zijn, neem dan contact op met bestuur@spartakorfbal.nl

Met vriendelijke groet,