De Grote Clubactie is in volle gang en dat kunnen we merken als vereniging. Dit jaar sparen we voor nieuwe trainingsmaterialen, zoals ballen, korfbalpalen en korven. Inmiddels hebben we al bijna 50% van ons doel van €2.000,- euro behaald.

Afgelopen week is het eerste SuperLot verkocht door Rik. Het lot is verkocht aan PSTG uit Huizen en daar zijn wij erg blij mee!

Rik heeft op dit moment ook de meeste loten verkocht, maar de verschillen zijn klein! Iedereen maakt kans op prijzen, dus verkoop snel zo veel mogelijk loten en WIN!

Hard werken, wordt beloond! Daarom zijn er prijzen weg te geven aan leden die de meeste loten verkopen. Iedereen die 5 loten of meer verkoopt maakt kans op:

• 1 van de 50 cadeaubonnen voor twee bollen ijs
  • 1 van de 15 Sparta kaartspellen
  • 1 van de 15 Sparta beachballset
  • 1 van de 5 Sparta sjaals
  • 1 van de 5 Sparta sokken

Verkoop jij de meeste loten en speel je in de kangoeroes, F, E, D, C of B-jeugd? Dan maak je kans op één van de drie hoofdprijzen:

• 1ste prijs JBL Charge 5 ter waarde van €179,- EURO
  • 2de prijs JBL TUNE220 ter waarde van €99,- EURO
  • 3de prijs JBL TUNE115 ter waarde van €29,- EURO

Verkoop jij de meeste loten en speel je in de A of Senioren? Dan maak je kans op de senioren hoofdprijs:

• Hoofdprijs Restaurant dinerbon ter waarde van €50,- EURO

En dan zijn we er nog niet, want er zijn nog meer prijzen te winnen! Prijzen voor jezelf, maar ook een prijs voor je team om samen te vieren dat jullie 100 loten hebben verkocht, kijk snel wat je kunt winnen:

• Bij 20 of meer verkochte loten ontvang je van Dennis van Sluijs de 20-loten-voucher, waar leuke acties op staan (verkrijgbaar aan het einde van de actie).
  • 40 loten of meer verkocht? Doe mee aan de landelijke Kids-verkoopwedstrijd en maak kans op gave prijzen, zoals een Nintendo Switch als hoofdprijs!
  • Verkoop je als team meer dan 100 loten? Geef je dan op voor de landelijke Masita Teamprijs en maak kans op een waardebon t.w.v. €2000,-. Jullie mogen je niet alleen opgeven, jullie krijgen ook een smakelijke beloning van Sparta!
  • Doe mee aan de social media actie van de Grote Clubactie en maak kans op een Nintendo Switch. Kijk snel op Win acties – Grote clubactie!
  • Bij de verkoop van een super lot krijgt een team of de verkoper een gratis teamschaal bittergarnituur van Sparta.

Extra inkomsten hard nodig
    We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van steun van jullie familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken.

Wil je een lot direct een lot kopen voor onze korfbalvereniging Sparta? Ga naar deze link en koop direct je lot!

Vragen?
Heb je algemene vragen? Is je verkoopboekje vol? Wil je een SUPERlot kopen/verkopen en wil je meer informatie? Neem contact op met de clubcoördinator!

Clubcoördinator Grote Clubactie:
Dennis van Sluijs