Hey scheidsrechter!

Dit jaar moeten er weer wedstrijden gefloten worden bij onze vereniging en daarvoor hebben we ook jouw hulp nodig. Daarom staan de meeste spelers weer ingedeeld, sta jij niet ingedeeld? Dan moet je in de zaal waarschijnlijk een keer extra fluiten, we verdelen alles eerlijk over het jaar heen.

Belangrijke informatie!
1. De scheidsrechter moet de KNKV Wedstrijdzaken app vooraf downloaden en inloggen.
2. Teams moeten voor de wedstrijd gecontroleerd worden (geldt voor alle teams/wedstrijden).
3. Na de wedstrijd moeten alle wissels worden ingevoerd, zowel thuis als uit teams (geldt voor alle teams/wedstrijden).
4. De stand invullen doe je direct na de wedstrijd!

Daarnaast gaan wij zeer streng controleren of iedereen KorfbalmasterZ heeft behaald, dit is zeer belangrijk en verplicht vanuit de KNKV. Dus heb je het nog niet behaald, begin dan snel (iedereen die ouder dan 16 is)! Ben je jonger dan 16 en wil je al beginnen of heb je nog geen inloggegevens, mail dan naar dennis.spartakorfbal@gmail.com.
Iedereen tussen de 14 en 16 die het nog niet behaald heeft wordt dit jaar vanzelf gecontacteerd.

Wij wensen iedereen veel succes met fluiten, hierbij het fluitschema voor het voorjaar: fluitschema voorjaar 2019.

Groetjes, de arbitragecommissie