Zaterdag 19 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie! Wij doen mee en ons gezamenlijke doel is: zoveel mogelijk loten verkopen. Dit jaar zetten we ons in voor gloednieuwe dug-outs!

Hoe gaat het in zijn werk?
Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat. Het is ook mogelijk om een SUPERlot te kopen/verkopen voor €150,-, ter waarde van 50 loten. Wij gaan voor een streefbedrag van €4000,- euro, dus laten we er samen tegenaan gaan!

Dit kunnen we niet alleen!
Jullie inzet wordt beloond! Expert Nijkerk ondersteunt Sparta bij de organisatie van de Grote Clubactie en stelt mooie prijzen beschikbaar.
Expert is sinds vorig jaar een samenwerking met Sparta aangegaan, gericht op ons jaarlijkse schoolkorfbaltoernooi. Omdat dit toernooi in 2020 geen doorgang kan vinden i.v.m. het Corona-virus, steunt de Nijkerkse ondernemer op deze manier onze korfbalclub.

Verantwoord loten verkopen
Voor alle E- en D-jeugdleden is er een verkoopboekje, die helpt op een verantwoorde manier de loten te verkopen. Zo staat op de voorzijde van het boekje een online verkooplink en persoonlijke QR-code, die verkopers kunnen delen of kopers op afstand kunnen scannen met hun telefoon.

Alle anderen leden krijgen alleen de mogelijkheid loten te verkopen met een online verkooplink en een persoonlijke QR-code. Jullie ontvangen deze persoonlijke QR-code op 19 september per mail.

Wanneer is deze actie geslaagd voor ons?
Wanneer elk lid in ieder geval 5 loten verkoopt, behalen wij ons streefbedrag! Daarmee heeft elk lid van Sparta zijn/haar bijdrage aan de nieuwe dug-outs geleverd. Want ook jij gaat gebruik maken van de nieuwe dug-outs toch?!

Er zijn prijzen te winnen…
Hard werken, wordt beloond! Daarom zijn er prijzen weg te geven aan leden die de meeste loten verkopen:

1. Er is een 1ste, 2de en 3de prijs voor de personen die de meeste loten verkopen!
  2. Ieder lid dat 10 loten verkoopt krijgt een voucher voor een gratis ‘broodje van de week’
  3. Ieder team / persoon die een SUPERlot verkoopt krijgt een gratis teamschaal bittergarnituur

Extra inkomsten hard nodig
We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van steun van jullie familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken.

Vragen?
Heb je algemene vragen? Is je verkoopboekje vol? Wil je een SUPERlot kopen/verkopen en wil je meer informatie? Neem contact op met de clubcoördinator!

Clubcoördinator Grote Clubactie:
Dennis van Sluijs