Achter de schermen is afgelopen week hard gewerkt om een livestream mogelijk te maken. Donderdagavond testen we dit voor het eerst tijdens de wedstrijd van Sparta A2 tegen Viko A1. Mocht dit allemaal voorspoedig verlopen, dan gaan wij vanaf aankomende zaterdag meerdere wedstrijden livestreamen.

Vooralsnog hebben wij gekozen om alleen het hoofdveld in beeld te brengen, dit in verband met benodigde materialen en vrijwilligers. De wedstrijden zullen te zien zijn op het YouTube kanaal van Sparta. Abonneer je snel en mis geen wedstrijd!

De volgende wedstrijden gaan wij (proberen te) voorzien van livebeelden:

Programma zaterdag 10 oktober:
Sparta D2 – Unitas D2
Sparta D1 – Spirit D1
Sparta C1 – Exakwa C2
Sparta B1 – DVO B3
Sparta 5 – Telstar 4

Programma zaterdag 17 oktober:
Sparta A2 – Fortissimo A2
Sparta A1 – Dindoa A2
Sparta 2 – Dos Kampen 2
Sparta 1 – DWS 1

Programma zaterdag 24 oktober:
Sparta A1 – Unitas A2
Sparta 2 – Rood-Wit 2
Sparta 1 – Rood-Wit 1

BELANGRIJK!!
In verband met de privacywetgeving gaan wij ervan uit dat ALLE leden akkoord gaan met het live uitzenden van videobeelden. Mocht u hiermee NIET  akkoord zijn, dan vernemen wij dit graag. Wij kiezen er dan voor om de wedstrijd niet live uit te zenden.

Contactgegevens: Wouter van den Brom, woutervandenbrom@hotmail.com, 0624518225