Beste Spartanen,

Nu de reguliere trainingen er weer op zitten voor dit seizoen hebben we na het succes van de zomertrainingen van de afgelopen jaren weer wat bedacht voor de spelers die de komende weken toch nog graag willen blijven sporten; de zomertoernooien.

Deze zomertoernooien zullen er als volgt uitzien: spelers worden op basis van de nieuwe indeling uitgenodigd om op vrijwillige basis mee te doen met de toernooien op de voor hun bestemde dagen. Hiervoor hoef je je niet van tevoren aan te melden. Op de trainingsavond zelf zullen er met de aanwezige spelers teams gemaakt worden die vervolgens tegen elkaar wedstrijden gaan spelen.

In totaal zijn er voor iedere leeftijdscategorie twee momenten georganiseerd om mee te doen. Deze trainingen staan los van elkaar, dus je kan ook op slechts één van de dagen meedoen aangezien er iedere keer weer nieuwe teams gemaakt zullen worden.

De indeling is als volgt:

Dinsdag 7 & 14 juli
18:30 – 19:30                  C-jeugd

Woensdag 8 & 15 juli
18:00 – 19:00                  F & E-jeugd
19:30 – 20:30                  A & B-jeugd

Donderdag 9 & 16 juli
18:30 – 19:30                  D-jeugd
*Categorie-indeling op basis van de nieuwe indeling (teamindeling 2020-2021)

Wij hebben er al zin in en we hopen jullie allemaal te zien tijdens de zomertoernooien!

Groetjes,

De JTC

**Naar aanleiding van alle versoepelingen is besloten dat het spartaterrein tijdens de zomertoernooien ook weer open is voor ouders om te komen kijken. Hierin blijft het sportprotocol wel van kracht zoals deze te vinden is op de site van het KNKV. Dit betekent dat er een maximum geldt voor het aantal toeschouwers op het complex en dat de 1.5m regel in stand blijft. Wij zullen hier actief op toezien maar rekenen ook op de verantwoordelijkheid van de ouders zelf. Bij overtreding van de regels zullen wij moeten ingrijpen en ouders verzoeken het terrein te verlaten.