Beste Spartanen,

Gelukkig mogen onze spelers dit jaar weer langs de deuren om heerlijke speculaas te verkopen. Sinds ca. 1975 een onmisbare actie voor onze mooie club!

Belangrijke informatie, noteer vast in je agenda!

• Junioren B t/m E gaan verkopen in de week van 15 november 2021
  • Junioren A + Senioren gaan verkopen in de week van 22 november 2021
  • Elk team krijgt een aantal kratten speculaas (berekend a.d.h.v. het aantal spelers) dat verkocht dient te worden.
  • Elk team regelt zelf vervoer en begeleiding (junioren) bij de huis-aan-huis verkoop.
  • Teambegeleiders/aanspreekpunten ontvangen binnenkort een app met aanvullende informatie en met de mogelijkheid om een wijkvoorkeur aan te geven.
  • Prijzen speculaas: brokken €2,50, gevuld €4,-, combi €6,-

Voorverkoop in je eigen netwerk en bedrijven
Voorverkoop in eigen netwerk is mogelijk, denk aan familie, vrienden, buren collega’s. Je hoeft dan minder speculaas aan de deur te verkopen. Heeft u of kent u een bedrijf? Wij kunnen ook grote leveringen verzorgen. Verwen uw personeel met een heerlijk setje speculaas! Bestellen kan via: https://spartakorfbal.nl/product-categorie/speculaasactie/

Let op: vermeld bij elke bestelling voor welk team er besteld wordt. De bestellingen moeten bij het ophalen afgerekend worden (contact of PIN).

Prijs
Ook dit jaar zal het bestverkopende team beloond worden met een prijs! Dus spoor je teamgenoten aan om zoveel mogelijk speculaas te verkopen en laat mensen bij bestellingen altijd je team vermelden!

Ophalen speculaas en inleveren kratten (in de Sparta kantine)

Junioren B t/m F
Ophalen speculaas:    maandag 15 november 2021 tussen 18:00 – 20:00
Inleveren kratten:       zaterdag 20 november 2021 tussen 15:00 – 17:00

Junioren A + Senioren
Ophalen speculaas:    maandag 22 november 2021 tussen 18:00 – 20:00
Inleveren kratten:       vrijdag 26 november 2021 tussen 19:00 – 21:00

Ophalen bestellingen: maandag 15 nov. tussen 18.00 – 20:00, zaterdag 20 nov. 15:00 – 17:00, maandag 22 nov. 18:00 – 20:00, vrijdag 26 nov. 19:00 – 21:00.

Vragen? Mail naar: speculaasactie@spartakorfbal.nl of stuur een berichtje naar een van de commissieleden. Wij zijn blij dat we als Sparta op jou kunnen rekenen, bedankt voor je inzet!

De Speculaascommissie (Bram van Slooten, Henk Bos, Rianne van Valkengoed, Nick Jansen, Sander en Annelies Spijker)