Sparta  haar sponsoren

Als korfbalvereniging zijn wij voor een groot deel afhankelijk van onze sponsoren. Gezamenlijk leveren zij maar liefst 25% van de totale inkomsten. Naast onze hoofdsponsoren, zijn er nog zo’n 70 bedrijven die op een bepaalde manier een bijdrage leveren aan onze clubkas.

Sponsoren op uw eigen manier

Onze vereniging sponsoren kan op veel verschillende manieren. Naast de traditionele kleding- en bordsponsoring, kunt u bijvoorbeeld ook kiezen voor promotie via onze website of social media kanalen. Wij staan als sponsorcommissie bovendien volledig open voor nieuwe ideeën, want bij ons geldt: wie betaalt, die bepaalt!

Teamsponsoring
Uw reclame op de shirts, trainingspakken en/of tassen van een compleet korfbalteam? Er zijn verschillende teams waar we nog een sponsor voor zoeken, dus grijp uw kans! Wanneer u een team sponsort, neemt u de kosten voor de kleding voor uw rekening en betaalt u daarnaast een jaarlijkse sponsorvergoeding.

Reclameborden en -vlaggen
Uw bedrijf goed zichtbaar langs de velden van Sparta korfbal? Sponsor dan nu uw eigen reclamebord(en) of vlag. Naast de aanschaf voor het materiaal, betaalt u jaarlijks een sponsorbedrag.

Online promotie
Tijden veranderen en zo ook de manieren om onze vereniging te sponsoren. Waar u voorheen uw reclame in een wekelijks clubblad kon plaatsen, kan dat nu online. Kies bijvoorbeeld voor een banner op de website of in onze nieuwsbrief! Maar u kunt ook kiezen voor het plaatsen van een nieuwsartikel of een mooie bedrijfsvideo. Daarnaast kunt u profiteren van het grote bereik van onze social media. En ook hier geldt: Wie betaalt, die bepaalt!

Evenement sponsoren

Korfbalvereniging Sparta Nijkerk organiseert jaarlijks verschillende evenementen. Denk bijvoorbeeld aan het schoolkorfbaltoernooi of het Hemelvaarttoernooi. Door uw naam te koppelen aan één van deze evenementen, kunt u in een korte periode uw bedrijf zeer intensief onder de aandacht brengen. Krantenartikelen, posters, Facebook evenement-pagina’s en online nieuwsberichten: uw bedrijf duikt overal op!

Een mooi voorbeeld hiervan is de A+B adviseurs Veluwe Cup. Dit evenement trekt jaarlijks veel toeschouwers en een hoop media-aandacht.

Sponsor worden?

Benieuwd naar de mogelijkheden die wij uw onderneming te bieden hebben? Neem contact op met onze sponsorcommissie!