Beste (ouders van) Spartanen,

Wij hebben vanuit de KNKV te horen gekregen dat de aangekondigde competitie definitief doorgang zal vinden. Dit betekent dat er op zaterdag 12, 19 en 26 juni wedstrijden gespeeld zullen gaan worden. Wanneer de exacte wedstrijddata bekend zijn zullen wij u hier verder over informeren.

Het opstarten van deze competitie betekent ook dat we ter voorbereiding de komende weken in de nieuwe categorieën en teamindeling zullen gaan trainen. Bijgaand vindt u de meeste recente versie van de teamindeling na doorvoering van enkele wijzigingen m.b.t. opzeggingen na 1 mei. Wij zijn blij om tevens hierbij mee te delen dat de trainersindeling voor het komende jaar bekend is en dat de nieuwe trainers staan te trappelen om de komende weken al met de nieuwe teams aan de gang te gaan.

De komende dagen zal de JTC beginnen met het opstarten van groepsapps voor alle teams. Hiervoor zullen wij ouders en/of trainers benaderen om de benodigde telefoonnummers uit te wisselen. Via deze groepsapps zult u verder geïnformeerd worden over de aankomende competitie en de start van het nieuwe seizoen. Mocht u als ouder niet willen dat uw telefoonnummer wordt toegevoegd aan de groepsapp dan vragen wij u uiterlijk 07-06-2021 contact op te nemen met de JTC door een mail te sturen naar JTC@spartakorfbal.nl.

Voor de ouders van nieuwe spelers in de F, E en D teams zal op dinsdag 8 juni van 18:15 tot 18:45 een kennismakingsmoment gepland worden waarop extra uitleg over de praktische zaken rondom trainingen en wedstrijden zal worden gegeven en er een mogelijkheid is om vragen te stellen. Hierover zal vanuit de JTC ook nog direct contact worden opgenomen met de betreffende ouders.

Als u verder vragen heeft over de start van het seizoen dan vragen wij u ook een mail te sturen naar JTC@spartakorfbal.nl.

Wij kijken uit naar een mooie competitie waarin we eindelijk weer vol plezier en enthousiasme de strijd aan kunnen gaan met andere teams uit de regio.

Groeten van de JTC