Beste (ouders van) Spartanen,

Eindelijk… we gaan weer beginnen!  Door het Coronavirus hebben we onze laatste wedstrijden al begin maart gespeeld dus we hebben heel lang moeten wachten. Des te meer zin hebben we er nu in, jullie ook? Vanaf dinsdag 25 augustus beginnen de trainingen weer en vanaf zaterdag 5 september begint de competitie.

Vanuit het bestuur zal er nog informatie komen welke regels er in verband met het Coronavirus moeten worden nageleefd, maar vanuit de JTC hebben wij alvast de informatie over de trainingstijden en trainers. We zijn blij dat we met een club van 42 personen weer alle teams trainen kunnen gaan geven. Deze toppers maken voor jullie tijd vrij om er een super leerzaam en leuk seizoen van te maken. De namen en tijden vinden jullie hier.

We starten per team met trainen in de week van 25 augustus en hebben zaterdag 29 augustus een gezamenlijke aftrap van het seizoen met een clinic voor de D, E en F-categorie en oefenwedstrijden voor de A, B en C.

Maandag 17 augustus zal de JTC beginnen met het opstarten van groepsapps voor alle teams. Via deze groepsapps zal u verder geïnformeerd worden over de start van het seizoen. Hiervoor zullen wij ouders en/of trainers benaderen om de benodigde telefoonnummers uit te wisselen. Mocht u als ouder niet willen dat uw telefoonnummer wordt toegevoegd aan de groepsapp dan vragen wij u uiterlijk 16-8-2020 contact op te nemen met de JTC door een mail te sturen naar JTC@spartakorfbal.nl

Ook als u verder vragen heeft over de start van het seizoen dan vragen wij u naar dit adres te mailen.

Wij wensen jullie allemaal een heel plezierig en succesvol seizoen toe!

Groeten van de JTC,
zijnde Martijn Kuipers, Wouter van de Brom, Pim van Ramshorst, Erik Geurts, Jantine Oosterhof en Joyce Eggenkamp-Damen