We are the champions! Dat klonk aan het einde van dit zaalseizoen maar liefst 7 keer voor Sparta/Djops. Afgelopen zaterdag sleepte vier (!) seniorenteams de titel binnen en werden ook onze J18, J12 en J11 kampioen. Wat een prestaties!
Sparta/Djops 1 versloeg HBC 1 in een bomvol Watergoor met 18-8, waarna de titel binnen was. Ook Sparta/Djops 5 speelde in Watergoor om het kampioenschap en won van concurrent ESDO 3 met 12-10! Sparta/Djops 3 ging op bezoek bij Dindoa 5 en won na een bizarre comeback met 16-18. Ons zaalteam (Sparta/Djops 4) boekte een ruime 11-18 zege in Kampen en sprong daarmee naar de eerste plaats in de competitie.
Onze J18 werd vorig weekend al kampioen en beloonde dat afgelopen zaterdag met een mooie 3-17 overwinning in Woudenberg! De J12 won ook dik: 24-10 tegen Wolderwijd en behaalde daarmee het kampioenschap. Sparta/Djops J11 maakte het héél spannend op bezoek bij DOS Westbroek, maar won met 5-6 en eindigde daarmee ook bovenaan in de competitie.
Van harte gefeliciteerd Sparta/Djops J18, J12, J11, S5, S4, S3 & S1!