Spartanen,

Helaas hebben twee bestuursleden in de laatste weken aangekondigd om het bestuur te gaan verlaten. Eise Snijder vertrekt met ingang van de zomervakantie en ook onze voorzitter Bram van Slooten heeft zijn afscheid bekendgemaakt. Hij verlaat het bestuur vanaf de ALV in oktober.

Wij vinden het ontzettend jammer dat Bram & Eise ons gaan verlaten. In de afgelopen periode hebben Bram & Eise hard gewerkt, met inzet en passie voor de club. Het vertrek van hen betekent ook dat we nu opnieuw op zoek moeten naar minimaal twee enthousiaste bestuursleden, waaronder een voorzitter.

De afgelopen anderhalf jaar zijn bij Sparta/Djops mooie stappen gezet in de ontwikkeling van de club. Het bestuur en alle commissies willen hier uiteraard op voortborduren. Dit betekent dat de zoektocht naar nieuwe bestuursleden direct wordt ingezet. Samen blijven we bouwen aan een mooie toekomst voor onze club.

Het bestuur,
Bram, Kelvin, Eise, Tonny & Francis