Het ziet er naar uit dat we vanuit de kledingcommissie goed nieuws hebben te melden. Hedenochtend, vrijdag 27 augustus gaan we kleding ophalen uit Goor. Vanuit onze kledingleverancier Sport-inn te Goor (www.onlykorfbal.nl) is in samenwerking met de drukker super hard gewerkt om alles voor elkaar te krijgen en dit staat klaar om vanuit Goor geleverd te worden.

Door de hectiek en hoge druk is het op dit moment niet helemaal duidelijk of alle leveringen en drukwerk is gelukt, maar we gaan er vanuit dat het grote deel voor elkaar is. Vanmiddag wordt alles geselecteerd om vanavond en morgen uit te kunnen delen, op tijd voor de oefenwedstrijden!

Vrijdagavond 27 augustus tussen 19.00 – 20.00 uur of zaterdagochtend 28 augustus tussen 09.00 – 10.00 uur kan de kleding worden opgehaald bij het kledinghok.

Bij voorkeur willen wij vragen of de teamleiders/coaches en de individuele spelers van de A1, B1 en C1 de (team)tassen vrijdag 27 augustus willen ophalen. De senioren kunnen dan zaterdag 28 augustus langskomen. Dit om drukte te voorkomen bij het kledinghok. Mocht dit in je persoonlijke agenda niet lukken, dan kies jezelf het ophaal moment.

Let bij het ophalen van de kleding op de coronaregels en houd voldoende afstand. Indien je klachten hebt, laat een ander dan je kleding ophalen!

Voor de nieuwe spelers van de senioren selectie staat een tas met kleding gereed. De “blijvende” selectie spelers die voor 31 juli jl. extra of vervangende kleding hebben besteld, kunnen dit ook vanavond ophalen.

Vanuit de rest van de senioren teams zijn geen maten en/of bestellingen doorgegeven, dus hierbij gaan we er vanuit dat deze teams nog kleding hebben van vorig seizoen.

Bij het in ontvangst nemen vragen wij alle individuele spelers of teamleiders/coaches een kledingovereenkomst te tekenen voor de kleding en tas die men ontvangt. Nogmaals willen wij benadrukken dat bij ontvangst de kleding goed gecontroleerd dient te worden en dat de kleding en tas na het seizoen in goede staat weer ingeleverd dient te worden. Komend seizoen zal er extra goed gelet worden op de staat van de kleding bij inleveren en dient kleding dat is beschadigd, kwijt is geraakt of vies wordt ingeleverd. Kosten hiervoor worden dan in rekening gebracht bij de individuele speler of het team.

Spelers die kleding hebben besteld na 31 juli 2021 krijgen via de website van Sparta korfbal bericht wanneer de kleding binnen is. Hetzelfde geldt voor leden waarvan toch blijkt dat de opgegeven maat niet past en hiervoor dient nieuwe kleding besteld te worden. Via de website wordt aangegeven wanneer deze kleding binnen is.

I.v.m. corona zijn er vragen gesteld over de richtlijnen met betrekking tot het wassen van de kleding. Uit ervaring is gebleken dat ondanks de richtlijnen die in het reglement kleding zijn gesteld veel ouders, spelers hier eigen keuzes in maken, maar vanuit de kledingcommissie zouden wij de volgende richtlijnen m.b.t. wassen en corona als volgt willen aangeven:

Kleding beschikbaar gesteld door Sparta korfbal dient met respect en zorgvuldig behandeld te worden. Wassen heeft de voorkeur om dit als team te doen, dus alle oranje/zwarte shirts in 1 wasbeurt te wassen, dit om grote kleurverschillen te voorkomen. Indien een team besluit i.v.m. corona maatregelen om de kleding individueel te behandelen is dit toegestaan. Hierbij dient wel de wasvoorschriften gehanteerd te worden vanuit de kledingleverancier, dus shirt binnenstebuiten (bedrukking aan binnenzijde), niet warmer dan maximaal 40 graden wassen, geen bleekmiddelen gebruiken en bij voorkeur gescheiden van broekje of rokje.

Op dit moment gaan we er vanuit dat alle kleding geleverd kan worden en dat alle spelers vanaf morgen passende kleding hebben. Mocht er toch iets niet in orde zijn, dan rekenen we vanuit de kledingcommissie op jullie flexibiliteit en meedenkend vermogen en gaan we samen proberen dit z.s.m. op te lossen.

Mocht kleding niet passen of kom je nog iets te kort of heb je nabesteld dan is het kledinghok de volgende zaterdagen geopend van 09.00 – 10.00 uur:

• Zaterdag 4 september
  • Zaterdag 11 september
  • Zaterdag 18 september

Een aantal leveringen kan later worden bezorgd, maar levering hiervan zullen we via de site communiceren.

Mochten er t.a.v. bovenstaande of van de kleding in het algemeen nog vragen zijn, stuur dan een mail naar kledingcommissie@spartakorfbal.nl

Succes!

Kledingcommissie