In ons gepubliceerde bericht van 29 september zijn twee nieuwe maatregelen benoemd::

• Geen toeschouwers tijdens de wedstrijd en/of op het terrein
  • Sportkantine blijft gesloten

In het volgende bericht vindt u aanvullende informatie die vanaf heden van toepassing is.

Update KNKV
De verduidelijkingen en verscherpingen van de KNKV zitten hem in:

• Kinderen onder de dertien jaar met klachten moeten weer thuisblijven;
  • De chauffeur van een jeugdlid mag blijven kijken bij een training als de sportlocatie afwijkend is van de eigen woonlocatie, wel dient er zoveel als mogelijk gecarpoold te worden. Er is geen leeftijdsbeperking meer voor definitie van jeugdlid;
  • Beperkte mogelijkheid voor geblesseerde spelers;
  • Ruimte voor extra kader op de accommodatie;
  • Helderheid over de pers/livestream crew;
  • Informatie over de gezondheidscheck;
  • Richtlijnen over de beperkte mogelijkheden voor kantinegebruik.

Voor de gehele FAQ van de KNKV klik u hier.

Parkeerterrein gesloten
Vanaf heden is het parkeerterrein van Sparta gesloten voor auto’s, dit geldt zowel voor doordeweekse dagen als voor zaterdagen. Auto’s kunnen geparkeerd worden op het terrein van de Duivenvereniging en op de overige parkeerplaatsen op Sportpark Luxool.

NOOT: Wij zorgen dat er een coronaverantwoordelijke aanwezig is, die tevens zorg zal dragen voor het veilig oversteken van onze kinderen voor het complex.

Uitwedstrijden
Om drukte op ons terrein ter voorkomen vragen wij iedereen die een uitwedstrijd heeft, te vertrekken vanaf het parkeerterrein bij Sporthal Watergoor. Indien dit niet mogelijk is, vragen wij om buiten het terrein van Sparta te verzamelen en gezamenlijk te vertrekken.

Ouders die rijden worden gezien als teambegeleiding en mogen daarom het terrein van de bezoekende vereniging betreden. Het rijden gaat gewoon via het rijschema per team. Het is niet de bedoeling dat er extra chauffeurs mee gaan naar uitwedstrijden.

Coronaverantwoordelijke
Wij zijn nog opzoek naar ouders die doordeweeks willen helpen als coronaverantwoordelijke. Met jouw hulp help je alle trainers/coaches de maatregelen zo soepel mogelijk na te leven en zorgen we er samen voor dat iedereen mag blijven korfballen. Neem bij interesse contact op met het bestuur (zie onderstaand mailadres).

Uiteraard zijn wij als bestuur ook bereikbaar voor het beantwoorden van jullie vragen en/of ontvangen van tips, via: bestuur@spartakorfbal.nl

Vriendelijke groet,