Zoals jullie waarschijnlijk hebben vernomen tijdens de persconferentie van 28 september 2020 zijn vanaf dinsdagavond 29 september, 18.00 uur, aanvullende maatregelen van toepassing die van invloed zijn op het korfballen, namelijk:

• Geen toeschouwers tijdens de wedstrijd en/of op het terrein
  • Sportkantine blijft gesloten

Wat betekent dit concreet voor spelers, ouders en vrijwilligers?

Lees ons aangepaste protocol goed door, voorzien van de nieuwe uitgangspunten. Klik hier voor het corona-protocol.

Naast de aanvullende maatregelen zijn er op zaterdag tweetal mensen in gekleurde hesjes aanwezig die zorgen dat de maatregelen door iedereen worden nageleefd. Samen met de veldwacht zijn zij beschikbaar die dag en kan je je vragen aan hen stellen.

We beseffen dat dit weer schakelen is en mogelijk aanvullende vragen oproepen. Raadpleeg dan in ieder geval de ‘veelgestelde vragen’ inzake corona op de KNKV website of raadpleeg de website van Rijksoverheid.

Uiteraard zijn wij als bestuur ook bereikbaar voor het beantwoorden van jullie vragen, via: bestuur@spartakorfbal.nl

Vriendelijke groet, Het bestuur