Door onze leden is er hard gewerkt om zo veel mogelijk speculaas te verkopen. Hiervoor willen wij alle leden en ouders bedanken! Wij hebben in onze kantine nog een lading speculaas staan. Deze speculaas (brokken, per twee verpakt) willen wij (natuurlijk) nog graag verkopen. Wij vragen voor de speculaas €2,00 per pakje, €3,00 per twee pakjes en €8,00 per tien pakjes. Vanzelfsprekend zijn wij erg blij met grote(re) bestellingen! Let op: het gaat dus om de speculaasbrokken, niet om de gevulde speculaas! Bestellen kan door een bericht te sturen naar speculaasactie@spartakorfbal.nl. De bestelling kan bezorgd worden. Komende woensdag (27 november) zijn wij tussen 19.00 uur en 21.00 uur in de kantine, dan kan er ook buiten de bestellingen om gekocht worden. Hopelijk zien we jullie dan!