Voor spelers tot en met 26 jaar geldt het volgende:
Afgelopen weekend heeft de KNKV de regels passend bij de nieuwe maatregelen voor trainen voor jongeren tot en met 26 jaar bekend gemaakt.

Dit houdt in dat senioren tot en met 26 jaar mogen trainen. Tijdens deze trainingen zijn er geen beperkingen. Ook de afstandsregels hoeven tijdens de training niet nageleefd te worden.
Dat betekent dat buiten het trainingsveld, voor en na de training, deze regels wel weer nageleefd moeten worden. Na een training wordt er van iedereen gevraagd direct naar huis te gaan en niet te blijven hangen.

Het spelen van een onderlinge wedstrijd binnen de eigen vereniging is toegestaan.

Voor spelers van 27 jaar en ouder geldt het volgende:
Voor spelers van 27 jaar en ouder is er nog geen mogelijkheid om op de velden te komen trainen. Zodra er nieuwe versoepelingen komen hopen we dat ook deze groep senioren kunnen aansluiten.

De aangepaste trainingstijden:
In verband met de avondklok zijn de trainingsdagen/tijden aangepast. Zodra de versoepelingen uitgebreid worden kan het zijn dat ook de trainingstijden weer aangepast worden.

Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn over de nieuwe versoepelingen horen we het graag. Dit kan door een mail te sturen naar TC@spartakorfbal.nl