In de komende maanden gaan we binnen Sparta het nieuwe vrijwilligersbeleid steeds meer uitrollen. Dit nieuwe beleid houdt in dat iedereen zijn of haar steentje bijdraagt aan de vereniging. Nog geen idee welke taak bij jou past? Misschien is de ledenadministratie iets voor jou!

Na jarenlange inzet, is het voor Rachel tijd om haar stokje over te dragen aan een andere vrijwilliger. Het zou super fijn zijn als deze taak voor het nieuwe seizoen netjes overgedragen kan worden.

Wil jij een op een flexibele manier een belangrijke bijdrage leveren aan de vereniging, vanuit huis? Dan is de ledenadministratie misschien wel voor jou weggelegd. De taken bestaan voornamelijk uit:

• Aan- & afmeldingen van leden verwerken
  • Nieuwe leden informeren (middels info mail)
  • Vragen beantwoorden van (potentiële) leden of doorzetten naar juiste personen
  • Contact met JTC en penningmeester over leden, contributie en ledenbestand

Heb je interesse? Top! Neem contact op met Rachel, met Bram of mail naar vrijwilligers@spartakorfbal.nl