De verkoop van de loten van de Grote Clubactie gaat onverminderd door. Helaas is de verkoop door corona een stuk lastiger geworden dan vooraf gedacht, maar wij als vereniging hebben al heel veel loten verkocht. In de top van het klassement is het spannend wie er vandoor gaan met de prijzen. Begin december is de uitslag, dus blijf op de hoogte!

Het einde van de Grote Clubactie is inmiddels in zicht en daarom willen wij iedereen er op attenderen dat er momenteel nog loten verkocht kunnen worden. Dit kan geheel corona-proof met de digitale verkooplink die je per mail hebt ontvangen. Wij verwachten dat iedereen minimaal 5 loten verkoopt, dus sla je slag en help onze vereniging!

Verkoopboekjes inleveren
Voor alle jeugdleden die een verkoopboekje hebben ontvangen geldt het volgende. Lever deze vóór 15 november in op de Smidshof 2a (in het centrum van Nijkerk) of bij Dennis van Sluijs. Boekjes die niet tijdig worden ingeleverd kunnen niet meer worden ingevoerd en daardoor gaan kostbare inkomsten verloren.

De online verkoop vindt nog plaats tot en met 30 november!
Houd onze sociale media en de website in de gaten voor de laatste informatie!

Vragen? Sturen een mailtje naar dvsluijs@spartakorfbal.nl!