Sparta B1 heeft na 2 verloren wedstrijden eindelijk weer gewonnen. Nadat we dik verloren hadden tegen TZ en DVO, moest deze weer gewonnen worden. Iedereen zag het positief in, want de vorige pot hadden we thuis met 16-6 gewonnen. Er waren een paar slaperige koppen, niet gek als je kwart voor 9 moet verzamelen. Vorige wedstrijd hadden we 5 strafworpen gemist, vandaar dus dat Wouter een weddenschap maakte met ons. Als we een strafworp mistte kregen we een straf volgende training, gelukkig alle strafworpen gemaakt.

De 1ste helft ging erg gelijk op, het stond 3-3 en we scoorden er nog net 3 voor de rust, met 3-6 de rust in. Na de rust pakten we gelijk door, met dank aan Rene die er even 6 inlegde. We hadden een pauze van 5 minuten omdat we moesten wachten op een pleister voor de tegenstander, maar daarna gingen we rustig verder met scoren. Een kwartier voor het einde van de wedstrijd was het al gespeeld. Twan en Jesse mochten nog even invallen. Uiteindelijk was de eindstand 7-16.

Deze zaterdag is de laatste wedstrijd de strijd om plek 2, tegen DVO. We moeten dan met 30 doelpunten verschil winnen maar je weet nooit!