Het einde van het seizoen is in zicht en dat houdt in dat we terugblikken op het afgelopen jaar. Naast de gekke tijd van het coronavirus is er veel gebeurd binnen onze club (nieuw terras, corona-proof trainen voor jeugd én senioren, nieuw vrijwilligersbeleid en ga zo maar even door!).

Dit alles is te danken aan onze geweldige vrijwilligers die onderdeel van Sparta zijn! Hier willen we niet zomaar aan voorbij gaan én een vrijwilliger van het jaar in het zonnetje zetten.

Daar hebben wij jullie hulp bij nodig! Wie is dé vrijwilliger van het seizoen 2019-2020?

Laat voor maandag 15 juni aanstaande weten wie jij dé vrijwilliger van het jaar vindt. Dit doe je via een mail aan het bestuur (bestuur@spartakorfbal.nl) met daarin WIE en WAAROM diegene dé vrijwilliger van dit seizoen is!

Wij zien graag jullie reactie zo snel mogelijk tegemoet!
Groeten, Het Bestuur