Vrijwilligers 2022

Elke vereniging is succesvol door de inzet van onze vrijwilligers! Als club zijn wij hier heel erg blij mee, maar we zijn er nog niet!

Voor een optimale organisatie van vrijwilligers is er een vrijwilligersbeleid beschikbaar waar alle informatie staat weergegeven. Een eenduidig beleid met een beschreven werkwijze, zodat wij als club, maar ook als vrijwilliger de wederzijdse verwachtingen helder hebben.

Aanmelden als vrijwilliger

Ben jij ouder dan 16 en spelend lid bij Sparta? Of ben jij een ouder/verzorger waarvan één of meerdere kinderen spelend lid zijn en nog niet actief als vrijwilliger? Meld je dan aan via het onderstaande formulier. Hier kun je jou interesse kenbaar maken en wordt op korte termijn contact met jou gelegd door onze vrijwilligerscoördinator.

Wil je liever in een commissie? Kijk op https://spartakorfbal.nl/commissies/.

Vrijwilligerstaak doorgeven

KNKV app

Klik hier voor een handleiding voor het downloaden van de KNKV app, en klik hier voor de handleiding over het doorgeven van vrijwilligerstaken in de app.

Bij vragen, neem contact op via vrijwilligers@spartakorfbal.nl